Followers

halohhh... halohhh.. shuwitttnyaaaa..

/
2 Comments
Assalamualaikum  my sugar plump readers!

Mak kengkunun sedih lah.. ayah tak igt tarikh anniversary..

Sambungan comment
(panjangan sangattt)
ayah mengusik mak!

Tak ke suwittt gitu... 9hb Febuari 2014 ni birthday mak.. tapi mak ayah nak sambut birthday tu jauh dari anak-anak.. terbang terus ke Indonesia gitu.. waduhhh.. honeymoon nggak mau bawak anak-anak gituu..
haha.. jangan lupa bagi adik kat Dalin! *matila aku dgn statement ni*

Ala mak.. mustahil ayah lupa saat ayah ucap akad menikahi mak kan.. tetiap tahun beli bunge hidop wangi-wangi kat mak... mujur konvo UUM setahun sekali.. tu yang mak secara tak langsung dapat setahun sekali jugak.. halohh..halohhh shomeelll...

Salah satu pristiwa Dalin jadi postwoman hantar bunga dari ayah untuk emak!
Mak iols kalau simpan bunge yang ayah bagi sampai dah keringgg..
pernah je tanya mak..

Dalin: awat mak tak buang je bunga tu? dah kering dahh.. alaa.. kan ayah bagi tetiap tahunn..
Mak: taknak lah... bukan senang ayah nak bagi bunga kat mak.. sayang tau...
Dalin: (dalam hati) bukan senang? er... *blurr*

itu je kisah shomel mak ayah untuk hari ini...

p/s: err.. ke memang ayah lupa sungguh anniversary mak dan ayah?


You may also like

2 comments :

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak Dalin, hehe sweetnya simpan sampai kering bunga tu.. hehehhe kenangan kann (",)

Dalin said...

Waalaikumsalam.. ehehe.. kan..lepas tu ayah suka mengusik mak.. mak tumbuk-tumbuk manja ayah.. haha..

ye la.. org tersayang bagi bunge kan...