Followers

Tolong Follow mereka ini rakan-rakan Bloggers!!

/
20 Comments


You may also like

20 comments :

imz@cik yan said...

eh..ada nama blog kita
THX DALIN

tomatokering :) said...

aloo shiannye die .. mkn ubat kay .. ehh puasa ;p

Dalin said...

imz@cik yan: hehe.. no probls. ^_^

Dalin said...

@tomatokering: huhu.. makan ubat time sahur tadi je kak..

EYFAalias said...

Wahh. nak kena terjah ni.

Dalin said...

@EYFAalias: haa.. terjah jgn tak terjah.. hihi.. selamat menerjah!

Abang Stalker said...

nti abg terjah k. :)

abg blm full recover.dalin mkn ubat tau.migrain x elok sgt la..:(

Dalin said...

@abang Stalker: Get well soon ye abang.. tp alhamdulillah abang dah boleh berblogwalking~! ^_^ moga2 abang sihat sepenuhnya.. :')

Ezween said...

tq dalin! =))

Ku Azhar said...

aiyook!!!! terjah!!

Inchek Hafiz said...

dalin masukkan ni sekali bole? haha

GunplaSpirit :)

dengan ni kalau bole

sape ni? hahahaha

GedadoDicaprio said...

oh, tq Inchek Hafiz. ko la jiran yg paling baek. haha~

BuLat i2 CirCLE said...

sy nk masuk gak lam list 2..ngeeee

...sWeeT uMi... said...

bagus nye darlin...suke nagn kamo hehehe...get well soon yeh (^_^)

Fyka said...

thx dalin

Bro ahmad said...

baiknya dia...:)

Elih Japahar said...

semoga cepat sembuh yer :)...ni lah antara blogger yg baik hati..hehe

NEELKAMAL VAISHNAW said...

Saya seorang ahli blog anda dan saya mahu anda datang ke blog saya ke blog saya, saya akan gembira jika anda ingin membawa keahlian
Anda boleh membaca Blog saya dalam Bahasa Hindi dan diterjemahkan ke Malaysia dari jalan yang saya akan membaca puisi atau karangan
Dan saya menganggap tiga pilihan saya (3) kursus di Blags Ayengen

1- MITRA-MADHUR
2- MADHUR VAANI
3- BINDAAS_BAATEN

Amoychanteks said...

wah. ade senarai nie. nak terjah laa :)

CaYe Cik iLa said...

saye mne??dalin??cmpy aty taw curang...hahahaha