Followers

Jangan Menipu.. Suatu Hari pasti akan terbongkar juga..

/
15 Comments
Assalamualaikum My sugar plumps readers..!!

Pernah tak korang menipu?  *ek? tak penah? Jangan menipu dibulan posa..*
Tak pun korang yang ditipu..? *hamboii... ramai pula ngaku ye*

Baru-baru ni je Dalin terkena dengan aksi dibawah ni.. Enjoy!
 



Moral of the story.. Janganlah menipu.. Akan diketahui juga akhirnya..
Bikin malu je nanti kan? Bukan diri sendiri je yang malu.. Ibu bapak adik beradik pun terpalit sama..
Fikir-fikirkan sebelum membuat sesuatu tindakan..


You may also like

15 comments :

mizmarmalade said...

Betoi tu.. tak gune menipu, cpt atau lmbat pasti org tahu jgk kann.. huhu~

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

hahaha..kantoi..;P dia segan nk bgth kebenaran.tp dia x thu ble penipuan terbongkar lg rs malu.xpe la..maafkn je dia. :)

Dalin said...

@Mizmarmalade: huhu.. ini bukan kali pertama..

Dalin said...

@Iz. Eusof: InsyaAllah dpt memaafkan.. tp kalau di lain hari?

Elih Japahar said...

Asam garam kehidupan lah ni...cuma bila jadi tabiat,mjadi sesuatu yg memburukkan diri sendiri..

P/s: sy selalu menipu sunat ahahaha! :D bo ke

tomatokering :) said...

betol3 .. makan diri je nanti .. wuwuw

tomatokering :) said...

betol3 .. makan diri je nanti .. wuwuw

Dalin said...

@Elih Japahar: tipu sunat utk elak bencana di kemudian hari boleh je... hehe.. Dalin pun tipu sunat.. keke..

Dalin said...

@Tomatokering: terkantoi tu yg susah.. huhu..

EnciK AxixOu said...

hahah...mcm cite mami jarum pulak

EYFAalias said...

ni mesti kes nak gebang aje lebih ni. hahahaa.

Heidi Shafiq said...

jgn mengumpat.. haha..

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

klu lain kli dia bt lg,kutuk dia smpai nangis.hahahah ;P

dalin,abg masukkn dalin dlm bloglist adik2 stalker. :)

kaizen said...

nak menipu tu agak2 laa... hehehe

Tea Dno said...

menipu bukan dapat apa.. hidup xberkat pun.. :)