Followers

Bezanya kamu di sana dan kami disini..

/
2 Comments
Assalamualaikum my sugar plump readers!!



I love to blogwalking.. and I found this.. this lovely lady is from US.. she love children very much.. but couldn't.. do you know why?

please read!

"my husband and I do not have children. We have never been financially stable, he has Asperger's syndrome and therefore would not be a full particpating parent, and we both want to be responsible for the life of a child. Since we cannot be responsible for one and I am already 37, I closed that door with help from my therapist"

Bezakan.. dengan masyarakat kita.. ko mampu ke..tak mampu ke..lantakk lah.."rezeki di mana-mana"
eh helooo? Rezeki ada di mana-mana pun ko kena berusaha jugak kott.. ramai je kawan-kawan aku nak kawin lepas diploma ni.. aku macam.. "what thee..?" okey fine.. mungkin jodoh ko dah dekat.. tapi kalau apa-apa jadi dalam masa depan ko nak gali duit kat mana? sebab tu ada perpatah, sediakan payung sebelum hujan! 

haihhh..emo pulak aku.. huhu.. seriousss.. aku pun nak anak.. anak aku sendiri..dari rahim aku sendiri.. bergolek tendak gusti karate-do dalam rahim aku.. tapi aku tak mampu buat tanggung.. harap-haraplah lepas aku sambung belajar nanti.. dah kerja.. aku dah mampu! hihi..

*fuhhh.. guna "aku" tuuu..hehe*

ni ja kot bebelan untuk hari ini..


You may also like

2 comments :

Sheila Salim said...

Assalamualaikum Dalin, syukur alhamdullilah. semua orang suka nak ada anak. bestnya bila rumah ada anak kecil. mesti kecoh dibuatnya.. in shaa Allah, sheila doakan Dalin cepat2 dapat baby (",)

Dalin said...

Waalaikumsalam..

eheh.. InsyaAllah amin.. skg ni kena cari calon ayahnya dulu.. hehe.. besh nya Sheila nak dapat baby dahh..! :)