Followers

Suami Isteri

/
1 Comments
Assalamualaikum my sugar plumps readers!

Al-kisah Dalin dengar masalah orang yang berkahwin ni.. Kebanyakkan pasangan suami isteri ni akan naik sikit badan diorang.. lagi-lagi kaum hawa yang dah lalui process kembang kuncup kembang kuncup mengandung lahirkan anak..

So Dalin ada dengar beberapa kisah suami isteri ni.. Semasa isteri nya cantik, slim dan bergaya asyik la nak ajak berjalan.. siap pegang tangan pegang pinggang lagi.. bila isteri dah kembang.. anak berderet.. jalan laju tinggal isteri di belakang.. padahal si suami tu pun gendut.. tak hensem dah.. bila si isteri badan naik, dah 'taknak', selalu tegur isteri suruh kurus.. padahal si suami tu??

Ayaa.. Naik seram pula Dalin bila dapat tahu kisah-kisah ni..

Dalin sendiri pun.. orang buat derk.. orang benci..ye la.. sebab gemuk kan.. hahaha.. apa la nasib.. tapi ada hikmah nya Dalin belajar dari pengalaman sendiri.. Dont judge the book by its cover..




You may also like

1 comment :

Suzuki Swift Sport said...

Begitulah lelaki ada yang baik ada yang buruk, kalau istri bisa menjaga diri dan menata diri pasti suami pun makin cinta. Salam kenal