Followers

I cried..

/
0 Comments
Assalamualaikum wbt my sugar plumps readers..

Ye.. Dalin ni asyik nak nangis je kan... Haha..
Gara-gara mak Dalin lah.. Dia pergi ke rumah kakaknya di kulim..
Maka tugas suri rumah tu jatuh pada diri ini.. selama mak ada, dalin cuma buat sikit-sikit, tolong yang patut..

Ayah Dalin pulak jenis suka makan di rumah.. hehe.. Bukan malas Dalin nak masak.. cuma bila ada mak, dia akan masak main dishes.. yang sampingan macam goreng-goreng ikan/ayam atau sayur-mayur tu Dalin akan buat.. haha.. so bayangkan..? Letih oo.. dapur pula mengadap matahari teriks.. Teringat terus kat mak.. Buat pulak semalam Hari Ibu.. haaa... memang tersentapss lah.. Nasi semalam ada lebih, ayah request buatkan nasi goreng.. Maka pagi ini bangun pukul 4 pagi.. sebab nak masak untuk sahur sendiri.. buat Keropok Lekor Atkins Style..

Itu baru bab masak, belum bab kemas rumah.. kalau ada anak kecil lagi.. fuh.. fuh..fuh..

Dalin tak rasa Dalin akan kawin awal! hahaha..
Pernah luahkan pada mak pasal rutin seorang ibu dan isteri ni.. Mak kata, bila kita kahwin dengan orang yang kita cinta nanti, ada anak sendiri... automatik badan akan rajin.. takkan nak suruh keluarga makan 'racun' di kedai luar? takkan nak anak-anak berlapar kan..

Tapi buat masa ni.. tiada plan untuk ke arah itu.. haha..


You may also like

No comments :