Followers

Maaf lama tak update..

/
0 Comments
Assalamualaikum my sugar plumps readers.. *ado lagi ko yang nak baca?*

Maaf sangat-sangat-sangat.. Dalin tau ada yang marah dalin.. Tau dak readers yang sepatutnya dapat hadiah Dalin pi Taiwan itu hari, tak dapat-dapat lagi hadiah beliau.. padahal ada je kt rumah ni... adoi la... serious tak de masa.. Serious Dalin rasa bersalah gilaaaa... :'(

Disebabkan trend blogging makin berkurang.. Dalin tengok kawan bloggers pun jarang nak hapdet blog.. sekali dengan Dalin dah jarang nak jenguk blog.. rasa macam nak terus tulis dan menulis lah lepas ni..
Walaupun hakikatnya Dalin tahu non hado fembaca.. hukhuk.. mek sedih la uols..

buat Inchek SAM
 saya mintak mahap sangat.. akan ku tebus gebus lebus cebus segala silap salah saya.. ampun kan iols kerana berdiam diri begitu saja.. *lagu gardenia berkumandang*

Alamat Inchek SAM masih lagi ku ada... nombot tepong pun ado lagi... isk3.. mahapkan saya ye... tolong jangan bencikkan diri iols yang lemah ini.. *chewah!*

Tenkiu for reading..!


You may also like

No comments :