Followers

Menantu terbaik DUNIA!

/
4 Comments
Assalamulaikum my sugar plumps readers!

Tadi baru je layan drama.. Vanilla Chocolate..

Apa kaitan dengan entry?

Sebab.. bila kita tu sayangkan seseorang tu, segala buruk.. keji.. hina dia kita terima dan buangkan ke tapi kan?

Tapi bila kita tak suka seseorang tu.. datanglah sebaik-baik manusia ke.. semulia malaikat.. satu kesalahan, akan dijadikan buah mulut..

Al kisah drama tu.. pemalas.. buruk..tak pandai.. tak senonoh bakal menantu tu.. Bakal keluarga mertua sayang gilaaa..

tapi bila seorang menantu tu buat baik.. nak ambil hati mertua.. belajar tinggi-tinggi.. pandai masak.. tapi dibenci!!

kenapa eh.. apa salah menantu yg nak ambil hati tu ek.. hurmm..

takut la pulak bila fikir nak kawin-kawin ni.. hidup orang sekeliling Dalin ni.. selama dalin kenal mereka.. satu je kisah mertua ni sayang menantu sangat-sangat.. yang lain? semua ngutuk menantu or mak mertua..

ada pulak mak mertua baik gila.. tp pi kutuk.. lepas tu bila dapat menantu.. pun dikutuk..  aish.. takutnyyaaa... boleh ke aku nak terima keluarga baru dalam hidop aku nantii?? erkk..


You may also like

4 comments :

Abg Stalker said...

sebagai menantu kena la jaga hati mak mertua. :)jgn cpt touching.yg mak mertu plk jgn la lebih2 bajet anak jantan dia masih bujang,pdhal da ada bini.mak mertua jgn kena terima apa yg ank dia suka.da itu pilihan hati.redha je la..:) dua2 kne tolak ansur.

EnciK AxixOu said...

tgk cite tentang dhia r..mak mertua yg kejam..ahha

Dalin said...

@abg stalker: betul3..! dua2 kena tolak ansur.. huhu.. tp susah bebenor.. semua akan fikir perasaaann dia jee..

Dalin said...

@encik Axixou: tak tgk pun citer tu.. sebab waktu MHI tanya Nora Danish, dia kata, "tentang dhia ni mengisahkan seorang gadis yang hidup dia penuh duggaaaaan je"
memang tak tangok lah.. buat stress je.. haha.