Tilam Baby Murah..!

Assalamualaikum My sugar plumps readers!

Tadi Dalin ada tertengok satu kedai online jual tilam baby.. bagi Dalin agak maheyy zainn kemainnn harganya.. seriouss..

so Dalin nak share tilam baby yang Dalin beli baru-baru ni.. serious sedapp.. empuk.. lembut..
tilam ni didatangi dengan bantal kepala.. dua bantal peluk dan attachable kelambu... berharga RM33.00 selain itu dia ada jual Sleeping Bag yang sama lembutnya jugak.. harga Rm21.. sesuai untuk di letakkan dalam endoi (buaian), dan car seat dan dalam baby cot.. boleh dijadikan macam bedung...

dan yang paling best, kedai tu jugak menawarkan set suai padan... iaitu set tilam berkelambu dengan set sleeping bag ni... all together RM53.. Nak beli asiing boleh, nak beli dua-dua sekali pun boleh.. dah lah cantik kemaheeennn..!! serious cakap!

Set yang Dalin beli adalah biru dan pinkkk...serious comey gilakkk..



Materialnya dibuat dari fiber.. memang serious sejuk dan lembut je...
Nak tahu Dalin beli dari mana? Di SINI haaahhh.. serious berbaloi dan Dalin tak tipu...

kalau taknak percaya jugak, sila bukak dulu link dalin bagi tu dan godek-godek gambar dan reviews pelanggan..  tilam ni jugak boleh dibasuh tauu.. banyak kaler lagi yang ada.. ada tilam lain jugak.. pergi la tengokkkk.. sebelum kehabisan stockkk!

p/s: Dalin tidak dibayar atau punyai kaitan dengan tuan kedai Baby and Muslimah Online ini.. harap sekain maklum.. apa yang Dalin nyatakan dalam post ini adalah ikhlas semata-mata dari pengalaman Dalin.. terima kasih..

Comments

Sheila Salim said…
Assalamualaikum Dalin, wahhh murah gila... siap sekali set tilam tu dengan kelambu ekk? nak usha gak fb tu.. thanks Dalin sharing (",)
ayuzan said…
Serius murah. Tq sharing dear..
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
Assalamualaikum...saya Ada menyediakan perkhidmatan urutan selepas bersalin/berpantang pada harga Istimewa.Area sentul Dan Kuala Lumpur.sebarang pertanyaan boleh call 013-2096836/018-3636986.

Popular posts from this blog

Tolong Follow mereka ini rakan-rakan Bloggers!!

A new Love is growing

Contact Lens Murah!!