Followers

Assalamualaikum my sugar plump readers!!

*Boat Sudah DiJual*

My parents nak jual speedboat.. Click SINI nak tengok boat..

25ft long with 200 horsepower Yamaha Engine.. Condition still cantikk..

Sebab nak jual, semua orang sibuk takdak masa nak naik boat.. huhu...

For more info, call 0194070906



Assalamualaikum my sugar plumps readers.. *ado lagi ko yang nak baca?*

Maaf sangat-sangat-sangat.. Dalin tau ada yang marah dalin.. Tau dak readers yang sepatutnya dapat hadiah Dalin pi Taiwan itu hari, tak dapat-dapat lagi hadiah beliau.. padahal ada je kt rumah ni... adoi la... serious tak de masa.. Serious Dalin rasa bersalah gilaaaa... :'(

Disebabkan trend blogging makin berkurang.. Dalin tengok kawan bloggers pun jarang nak hapdet blog.. sekali dengan Dalin dah jarang nak jenguk blog.. rasa macam nak terus tulis dan menulis lah lepas ni..
Walaupun hakikatnya Dalin tahu non hado fembaca.. hukhuk.. mek sedih la uols..

buat Inchek SAM
 saya mintak mahap sangat.. akan ku tebus gebus lebus cebus segala silap salah saya.. ampun kan iols kerana berdiam diri begitu saja.. *lagu gardenia berkumandang*

Alamat Inchek SAM masih lagi ku ada... nombot tepong pun ado lagi... isk3.. mahapkan saya ye... tolong jangan bencikkan diri iols yang lemah ini.. *chewah!*

Tenkiu for reading..!