Followers

Assalamualaikum my sugar plumps readers!!

Terima kasih kenangan 2011.. dan Selamat Datang 2012!!

Moga tahun baru ini memberi 1001 keistimewaan kepada semuaa..

Apa yang bakal berlaku nanti.. Pasti ada hikmahnya.. ^_^

*maybe Dalin ada kat Peneng.. Sambut new year..*
Assalamulaikum my sugar plumps readers!

Tadi baru je layan drama.. Vanilla Chocolate..

Apa kaitan dengan entry?

Sebab.. bila kita tu sayangkan seseorang tu, segala buruk.. keji.. hina dia kita terima dan buangkan ke tapi kan?

Tapi bila kita tak suka seseorang tu.. datanglah sebaik-baik manusia ke.. semulia malaikat.. satu kesalahan, akan dijadikan buah mulut..

Al kisah drama tu.. pemalas.. buruk..tak pandai.. tak senonoh bakal menantu tu.. Bakal keluarga mertua sayang gilaaa..

tapi bila seorang menantu tu buat baik.. nak ambil hati mertua.. belajar tinggi-tinggi.. pandai masak.. tapi dibenci!!

kenapa eh.. apa salah menantu yg nak ambil hati tu ek.. hurmm..

takut la pulak bila fikir nak kawin-kawin ni.. hidup orang sekeliling Dalin ni.. selama dalin kenal mereka.. satu je kisah mertua ni sayang menantu sangat-sangat.. yang lain? semua ngutuk menantu or mak mertua..

ada pulak mak mertua baik gila.. tp pi kutuk.. lepas tu bila dapat menantu.. pun dikutuk..  aish.. takutnyyaaa... boleh ke aku nak terima keluarga baru dalam hidop aku nantii?? erkk..