Tafsir mimpi..?

Assalamualaikum my sugar plumps readers..


Mimpi ini mainan tidur.. ada mimpi yang jadi mainan syaitan..  ada yang membawa maksud tersirat..


Jadi, sejak 2 menjak ni, kerap betul mimpi bayi/mengandung/menyusukan bayi sendiri/menyusukan anak orang lain.. dan sewaktu dengannya..


Nota:  Ai belom kawen.. still single.. tak pernah BUAT tuu..


Lalu terpaksa lah google.. tapi ada kecelaruan pasal mimpi ni.. Kalau ikut Ustaz Sharhan seorang  pengamal perubatan Islam.. Bermimpi bayi atau kanak2....selalunya mereka yang bermimpi kanak2 atau bayi ianya membawa maksud saka.  Bermimpi ternampak kanak2 atau bayi...bermaksud saka itu cuba mendekati...cuma jika mimpi menyusukan bayi itu suatu yang bahaya.  Kerana menurut Ustaz itu...ketika beliau mengubati orang yang mempunyai saka...10 dari mereka yang datang...8 darinya pernah didatangi kanak2 atau bayi di dalam mimpi.


Tapi bila di google lagi untuk dapat pendapat lain, ada yang kata petanda nak dapat rezeki melimpah ruah atau dapat kebaikkan.. tapi peratusan yang kata akan diganggu sihir/saka ni lagi banyak dari kebaikkan ni.. 


Jadi,sesiapa di sini tahu kes mimpi anak/bayi/mengandung etc ni? Ke pengalaman kawan/saudara? 

Comments

dindingkosong said…
me too. lately ni selalu mimpi baby, kids. haihh~ mimpi tidurkan budak, peluk budak, budak senyum2. ohhh~ selalu google mesti keluar bab saka tu. apa2 pun, hope its just mainan tidur. mimpi tetap mimpi. huhu
Mr.Superman said…
kalau lelaki mimpi tgh nyusukn anak?err..xpun tgh dukung baby.

Popular posts from this blog

Tolong Follow mereka ini rakan-rakan Bloggers!!

A new Love is growing

Contact Lens Murah!!