Posts

Showing posts from September, 2011

Perangai Ko Cane Eh??

Assalamualaikum My Sugar Plumps Readers!!! Ini Dalin Kopi Pest Dari Fesbuk Fairuz Zainal AKA Dilarang Mempotong . Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1 Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2 Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3 Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4 Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5 Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6 Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7 Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8 Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9 no.1 ---- Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandi

Tolong Follow mereka ini rakan-rakan Bloggers!!

Assalamualaikum My sugar Plumps readers!! **Sticky Post!!!** Entry baru dibawah tau.. Mengikut plan Dalin di pagi hari tadi.. Dalin nak masukkan senarai links yang follower dia 100 kebawah.. Sorry Dalin lambat.. Buat kuih raya + migrain..  *sobs.. sobss.. * So, inilah dia lists yang berjaya Dalin kumpul.. http://bajetrambutchantek.blogspot.com http://foodiekitchen24.blogspot.com/ http://ezween.blogspot.com/ http://hafiyakhayla.blogspot.com/ http://dhzwni.blogspot.com/ http://pujanggastudio.blogspot.com/ http://wawazzup.blogspot.com/ http://noorafzanalias.blogspot.com/ http://blueblack-hilo.blogspot.com/ http://diarimaria.blogspot.com/ http://etunamin.blogspot.com/ http://melodihatifyka.blogspot.com/ http://shikasengal.blogspot.com/ http://stori-mori.blogspot.com/ Update: 22/8/2011 http://mygunplaspirit.blogspot.com/ http://missdeqna.blogspot.com/ http://jotch-production.blogspot.com/ http://kerystory.blogspot.com/  http://kasutsayasendirik.blogspot.com/ http://hafizudinbobz.

Doodle Raya Dalin!

Image
Assalamualaikum my sugar plumps readers! Dalin tiada hingga 5/09 Selamat Berhari raya semua!! Moga semua readers sentiasa dalam keadaan sihat dan walafiat... dan juga dalam kerahmatan, piliharaan Ilahi.. Amin.. Dalin sayang semua~!!!! bubye..